fredag 1 november 2013

Fredagskväll...

Veckan har gått i sakta mak framåt, pysslat som vanligt. Fixat & donat i sonens rum, målade hans byrå vit och möblerade om, på hans begäran. Han har nog tagit lite skada utav sin mor tyvärr. Uppväxt med en mamma som möblerar om titt som tätt. Sambon säger inget längre när det är dags för ommöblering, men jag måste annars mår jag inte bra...Har målat lite annat oxå, två skärbrädor och en dörrskylt. Hittade även en krans som ska piffas upp till jul, är ju dags att börja snart, bara en månad kvar till advent. Tiden går alldeles för fort just nu. Just nu njuter jag utav lite egentid, sonen sover hos sin flickvän, vilket han gjort sen i måndags, men inte i samma säng ;). Sambon är hos kompisar, så det är lugnt och skönt, bara jag och hunden, vi njuter utav tystnaden. I morgon är det dags för loppis igen och efter det mot kvällningen blir det en tur till kyrkogården...Men nu njuter jag, ahhh.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar