fredag 25 oktober 2013

Lågvarv/Högvarv...

Kroppen har gått på lågvarv en evighet just nu, orkar ingenting, har ingen energi över huvud taget, stön...
Men huvudet har gått på högvarv istället, har så mycket idèer så det är inte klokt, vill pyssla med allt just nu men vet inte vilken ände jag ska börja i. Har pysslat lite, pimpat lite tändsticksaskar, pysslat med kartonghjärtan, textat på ett vitt skåp... Köpte ett nytt vitt stort skåp på loppisen i lördags, ska bara frächas till med lite ny vit färg, sen ska tv:n förvaras där inne. 100:- spänn gav jag för det, superbilligt, sånt gillas. Inhandlade även ett par vita gardiner, en lampett i guld (som självklart ska spraymålas vit ), lite spetsar och annat smått & gott. Sambon är lite smågalen på mina inköp, men jag handlar billigt :).

2 kommentarer:

  1. Kanske ska anlita dig sen när det är dags att inreda "mitt" tv-rum sen när det är klart. ;)

    SvaraRadera