torsdag 21 november 2013

Jodå...

Jag tar mig framåt, en dag i taget...
Igår tankade jag positiv energi med min svägerska, hon bjöd med mig till Body Shop! Där blev vi sminkade och fick prova massa olika krämer. Med oss hem fick vi en goodiebag, fylld med duschtvål, hudkräm, mascara, lipgloss och massa prover. Lycka!
Idag har jag röjt i lägenheten, möblerade om i hallen, blev så mycket bättre och mysigare. Krypit på golvet och fäst massa kablar som drivit mig till vansinne, men nu sitter dem fast!!! Pysslat har jag oxå gjort, pimpat en tändsticksask med tomtemotiv och glitter på, gjort två stycken bokgranar, det var riktigt kul att göra. Målat lerkrukor som ska pimpas med vit spets och plantera hyacinter i, vita såklart. Igår var jag förresten och köpte en ny gran, en vit. Jag vet, en julgran ska vara grön men i år vill jag testa något nytt, och jag ska ha en vit jul här hemma i år. Vitt och silver rättare sagt...

2 kommentarer:

  1. Vilka söta små granar!
    Nä du, gumman! En grön riktigt gran ska det vara, jag brukar "kuppa" här hemma och ta hem en i smyg. Eller snarare när Lokförarn inte är hemma. Vi har väl inte riktigt samma syn på julen, han och jag. Fick han bestämma, vilket han inte får, skulle vi inte ha gran. Du får kika i arkivet och titta på mina granar från två år tillbaka. De är superfina!
    Skönt att höra att du är på väg tillbaka, men låt det gå en dag i taget.

    Love you darling!

    SvaraRadera