tisdag 5 november 2013

Projekt ljuskrona...

Idag håller jag på med ett hjul från en spinnrock, den blir vitmålad och ska prydas med ljushållare. Har länge tänkt att jag ska ta itu med den men har aldrig blivit av, tills nu! Har även gjort om klädkammaren till ett pysselrum, är trött på att ockupera köksbordet, det är inte stort mitt rum men det duger. Stod på loppis i helgen igen, fyndade en vit bordsduk, en bit spets och silverputs. Idag är även min första dag som rökfri, måste klara det den här gången, får sån ångest varje gång jag tar ett bloss. Så nu går jag omkring med en el-cigg utan nikotin i, som smakar mint. Känns helt ok idag men vi får se hur det går...

1 kommentar:

  1. En dag i taget hjärtat, det kommer att gå! Se till att ha vanliga tuggummi hemma, det funkade för mig.
    Håller tummen!! ♥

    SvaraRadera