måndag 7 oktober 2013

Måndag igen...

Helgen har rullat på i snabb takt som vanligt, stått på loppis hela helgen. Ganska mycket folk i rörelse hela helgen, vilket är väldigt kul! Men jag har varit lite för trött under dagarna och det känns som om kroppen är slut just nu. Ont i höften så att det strålar hela vägen ner till foten, kan knappt somna på kvällarna för att det gör så förbannat ont...Känner mig febrig till och från, om det nu är förkylning på G så kan den väl bara bryta ut så man kan må bra igen!
Fyndat lite i helgen i alla fall :), kan ju inte motstå vissa saker. Köpte en gammal våg, skitläcker! Sen så har jag en kärlek för gamla pottor i porslin, gärna med rosmönster på. Så det blev en till, till min samling.
Sambon hittade världens fulaste lampa som han försöker övertyga mig om att vi ska ha, men nej tack!!! Den är i plast och när den lyser snurrar den runt med ett fult tryck med nåt vattenfall på lampskärmen, usch...Den kommer aldrig pryda mitt hem...

2 kommentarer: